Välkommen till min häst blogg ! (:

Hejhej ! Heter Moa och är 13 år, ska ha sköt häst nu med min kompis Emma och det är en mörkbrun shettis som heter Knatten och en D-Ponny som är en fux oxh heter Fenny. Shettisen är 22 år men tror att han är ung ;) och Fenny är 6 år ! :)

Jag kommer att försöka uppdatera så mycket jag kan och berätta mycket. Jag rider själv i en hoppgrupp på KLRK i hästgrupp och där hoppar jag min Samira♥ vi brukar oftast hoppa ca 110 ! :)
Och Emma rider på Lördagar i en hästgrupp. Och där är det Allround ! :)

Jag verkligen älskar att fota så bilder kommer ni att få till vartenda inlägg ! ;)
På både när vi håller på med Fenny & Knatten, Samira, Tordo, Starligt och massa andra hästar! :)
Och min andra fotoblogg heter MOA <-- Klicka där!

Jag och Emma har ett eget program som heter HÄSTKOLL och där får ni se massor av roliga klipp, själva programmet, bloopers och massa massa annat ! :D
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL HÄSTKOLL !

HEADERN !
Designen kommer snarast ! När jag får tid kommer jag att göra bloggen lite finare ! :)
(har en tillfällig nu så länge )  


Moa & Starlight !


Emma & Starlight !

Kommentarer
Postat av: Alice

tack så jätte mycket :), allt bra med dig? :)

2011-09-26 @ 08:31:29
URL: http://aliceneneh.blogg.se/
Postat av: Majha

Ska bli super kul att läsa om er! :D

2011-09-27 @ 17:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0